RAJD GRANICA 2019

W dniach 11-14 września 2019 r. reprezentacja naszej drużyny uczestniczyła w XXVII Ogólnopolskim „Rajdzie Granica”, jak co roku odbywającego się dla drużyn Nieprzetartego Szlaku w Szklarskiej Porębie. Pierwszy dzień rozpoczął się od apelu inaugurującego zlot. Później mieliśmy okazję zwiedzić miasteczko i zjechać na rollercoasterze. Wieczorem spotkaliśmy się wspólnie na warsztatach muzycznych prowadzonych.

Drugiego dnia było dużo górskiego chodzenia: zaczęliśmy od niebieskiego szlaku, który nas prowadził przez Sowie Skały, Dom W. Hofmana aż do punktu widokowego Złoty Widok. Dalszą trasę kontynuowaliśmy szlakiem niebieskim, przez Chybotek do wodospadu Szklarki, gdzie wybraliśmy szlak zielony którym wróciliśmy do Szklarskiej Poręby.

Trzeciego dnia wjechaliśmy kolejką linową na Szrenicę. Wybraliśmy czerwony szlak i wspólnie z innymi drużynami, podziwiając piękno tutejszych gór ruszyliśmy w kierunku Łabskiego Szczytu. Później wybraliśmy szlak żółty, aby powrócić do Szklarskiej Poręby, zatrzymując się przy schronisku pod Łabskim Szczytem.

Po apelu kończącym rajd, pozostało nam wrócić do Warszawy z pozytywnymi wspomnieniami górskich widoków i poznanych ludzi.

Idź do góry

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.