Zakopane

W dniach 23 – 27 maja 2022 r. reprezentacja  naszej drużyny harcerskiej była na wycieczce w Zakopanem. Jak zawsze program wyjazdu był bardzo napięty i wypełniony różnymi atrakcjami. Pierwszy dzień wyprawy to podróż do miejsca noclegowego w Kościelisku. Wyruszyliśmy rano by po około ośmiu godzinach dotrzeć  do ośrodka, w którym byliśmy zakwaterowani. Wszystkie dni spędzone w  Tatrach dostarczyły nam mnóstwo pozytywnych wrażeń.

Poznawanie gór  zaczęliśmy od wyjazdu kolejką linową na Gubałówkę. Po wjeździe na górę mogliśmy samodzielnie poruszać się po całej Gubałówce, robić zdjęcia i podziwiać widoki.

Kolejnym punktem programu był spacer z przewodnikiem przepiękną Doliną Kościeliską , która jest drugą co do wielkości doliną w polskiej części Tatr. Zwiedziliśmy również ważne miejsca w Zakopanem: cmentarz na Pęksowym Brzyzku, Sanktuarium Narodowe Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach. W trakcie pobytu nie mogliśmy pominąć oczywiście jednej z najsłynniejszych ulic Zakopanego jaką są Krupówki. Na tym deptaku zrobiliśmy zakupy w licznych sklepach i stoiskach oferujących oryginalne góralskie pamiątki.

Podczas tej wycieczki wiele się  nauczyliśmy oraz zobaczyliśmy dużo pięknych miejsc. Poznaliśmy uroki Tatr, Zakopanego. Dzięki wspaniałej pogodzie plan wycieczki został w pełni zrealizowany. Ta wycieczka pokazała nam piękno naszego kraju.

Idź do góry

Ta strona korzysta z plików cookies. Pozostając na niej, wyrażasz zgodę na korzystanie z cookies. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj.